3 Yorum

  1. ben bu diziyi son 2 yılın ardından tekrar ediyorun, bence fantastik bir çılgınlığın içinde hayatta kalmaya çalışan kahramanımız iyimserliğini ve insanlığını kaybet meden savaşmaya devam edebilecek mi???
    vede bu farklılıklar beni bu dizi ye bağlayan tek şeyin bu olduğunu söyleye bilirim sizlere benim görüşüme göre bu tuhaflık filmi güzelleştiren şeylerden biridir bozmayın!!! herkese iyi günler dilerim:)

Yorum Yaz

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir